سامسونگ از گوشی‌های گلکسی A50s و A30s رونمایی کرد

گلکسی A50s

ساعاتی قبل سامسونگ رسما از دو گوشی گلکسی A50s و گلکسی A30s رونمایی کرد که نسبت به مدل اصلی خود، از بهبود جزئی بهره می‌برند.

گلکسی A50s سامسونگ

پنل پشتی گلکسی A50s به‌لطف یک بازطراحی، از نوعی الگوی هندسی بهره می‌برد که با توجه به زاویه دید می‌تواند رنگ‌های مختلفی را نمایش دهد. علاوه بر این، گوشی مذکور از لحاظ دوربین هم بهبود یافته است. دوربین اصلی این گوشی دارای سنسور ۴۸ مگاپیکسلی است که در کنار آن یک دوربین تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی هم دیده می‌شود. به جای دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی هم سامسونگ برای این گوشی دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته است.

در پنل جلویی این گوشی، شاهد نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ هستیم. قلب تپنده این گوشی تراشه ۱۰ نانومتری اگزینوس ۹۶۱۰ است که در کنار آن ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته شده. در نهایت باید به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از شارژ ۱۵ واتی و وجود حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کنیم. سامسونگ هنوز در ارتباط با تاریخ عرضه و قیمت آن اظهارنظر نکرده است.

گلکسی A30s سامسونگ

گلکسی A30s هم نسبت به مدل اصلی از خود در بخش‌های مختلف بهبود یافته است. به غیر از وجود الگوی هندسی در پنل پشتی، به جای دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی این بار شاهد دوربین ۲۵ مگاپیکسلی هستیم و علاوه بر این باید به تعبیه دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی هم اشاره کنیم. دوربین سلفی هم مانند مدل اصلی همچنان از نوع ۱۶ مگاپیکسلی است.

گلکسی A30s سامسونگ

مدل اصلی این گوشی مجهز به حسگر فیزیکی اثر انگشت بود که سامسونگ برای مدل جدید، به بهره‌گیری از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر روی آورده است. گلکسی A30s از نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۶۰ بهره می‌برد که البته نسبت به رزولوشن ۱۰۸۰p مدل اصلی، یک قدم رو به عقب محسوب می‌شود. پردازش‌های این گوشی بر عهده تراشه ۱۴ نانومتری اگزینوس ۷۹۰۴ قرار دارد که در کنار آن ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه رم هم در نظر گرفته شده است. باتری آن از نوع ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. در این مورد هم هنوز اطلاعات مربوط به قیمت و تاریخ عرضه ارائه نشده است.

منبع: GSM Arena

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *